Its hard to dance with the devil on your back.


Vad är det du jobbar som ? Är nyfiken. Jag trivs på jobbet, sjuka arbetspass dock. Det finns ingenting att göra egentligen, dåligt med folk men ändå skall vi vara där kl 07.00 och sluta 16.00-17.30 . Nåja, pengar är alltid pengar. Lasten och hatet liksom. Jag har faktiskt inte heller druckit något vidare mycket, bortsett från en skrattretande stickykväll (ungefär som den gången du och jag satt på Kingshead som två gamla kärringar med varsin cider och bara klagade på livet och gick hem igen) med öl och touchyfeely guys med långs stripigt svart hår och gula tänder. 

Jag är så jävla glad för din skull , att du mår bra. Ibland kunde jag verkligen känna en bultande oro i magen bara av att titta på dig, du vet hur jag frenetiskt försöker ta det så bra som möjligt men det syns i mina ögon, och det syns i dina med. Vi är nog ganska lika du och jag, och jag börjar faktiskt känna lite likadant. Det var bra för mig att bo ensam, och nästa man som flyttar in här är ingen annan än min Markus. Ingen kompis, ingen främling. Det måste vara någon man vet att man kan leva med ihop (som du och jag ungefär, om vi hade haft pengar och inte supit så jävla hårt hela tiden) . Och ja, ja, ja! Bra idé. Något sofistiskerat och mysigt, middag och grejer! Gillar idén, och jag tackar för de kommande martiniglasen, så jag äntligen kan ha riktiga sex-and-the-city-gatherings med martini och hela baletten! Eftersom du numera inte kan attenda på dessa möten så har jag fått ta över Samantha-rollen (yeah..) och Emanuela är Charlotte, Rebecca är Carrie och Adrian (hahahahahahh <3) är Miranda, den bittra rödtotten. Något bra falafelrecept har jag faktiskt inte, jag är inte överförtjust i falafel, men man kan hitta sjukt goda recept på  www.veganrecept.se , kolla in det . Du kan ju det där med att laga mat, jag är blott en nybörjare men jag får faktiskt till det ganska bra numera.  Ser fram emot din Göteborgstripp, jag saknar dig förfärligt mycket. Göteborg är inte detsamma utan dig. 

Love, Mathz000r


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iwillcomebacktoyou

Den här bloggen är gjord av en vän till en annan. Du är min Sam i Sagan om ringen och du är fanimej min R2d2 i star wars.

RSS 2.0