JAG GÖR DET HÄR

För att du är den bästa vännen som existerat. Du är som en kall öl, en cigg efter sex, du är som glitter och skumpa på nyår. Lilla månbarn, var inte ledsen, den här bloggen är dedikerad till dig och ditt krulliga hår. att jag kommer tillbaka, så fort jag är klar här borta, kommer jag tillbaks och räddar dig. Tills dess får vi utbyta ord och klagomål här på bloggen, du får skriva vad du vill, om din mens, din kärlek, ett recept eller kanske om någon utav våra framtida utflykter, om du hittat en ny cykel, vad du önskar dig i födelsedagspresent eller du kanske bara vill rätta min felstaving. vad du vill.

Love and rockets
Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iwillcomebacktoyou

Den här bloggen är gjord av en vän till en annan. Du är min Sam i Sagan om ringen och du är fanimej min R2d2 i star wars.

RSS 2.0