the longer the waiting the sweeter the hugz!

Kul å höra att du trivs på jobbet, jag trivs cpbra på mitt jobb, alla är trevliga, min chef är cool som fan. Jag jobbar bara extra atm men det ska jag nog ändra på. jag älskar verkligen vegan mat, kommer du ihåg när jag hatade det som fan, att jag till och med slutade träffa en kille för att han var vegan haha, men det är ju sjukt nice. Fossilet är ett kapitel för sig, jag hörde om detta, de börjar bli ordning och reda på våran lilla johan, bra att han håller pli på sig själv, blev lite inspirerad och har inte heller druckit sedan nyår, man mår så jävla mycket bättre, och jag har bestämt mig för att inte ha ett förhållande nu när jag börjar få ordning på mitt liv, jag orkar inte med ett krossat hjärta så jag undviker allt som har med det att göra. en sak ska jag dock ta och säga dig månbarn, jag är glad, nästan lite lycklig, Jag har aldrig känt mig såhär glad, det går bra, jag jobbar, jag har ett hem fullt av kärlek, jag längtar inte efter att vara outrageous, jag känner inte det där behovet av att vara älskad, jag är trevlig och har kul, jag är nöjd med mitt liv, jag vill nog inte ha något mer, allt är inte katastrof. jag saknar dig såklart, men jag är ju bara 60 mil ifrån dig, och jag åker ner minst en gång i månaden för att spread some love. Och jag är glad att du har hittat tillbaka till M. Ni verkar vara bra för varandra. Och vad säger du nu om en temamiddag med Johan och company? Jag har nog jobbat ihop till en middag då! btw jag kom på att du inte har några martiniglas, jesus christ, so not fabolous! Men erica to the rescue, ska köpa dig ett par så kan du dricka with style! förresten något bra recept på vad man kan göra med falafel? äter inget med hög fettprocent, så någon god tomatsås eller något!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iwillcomebacktoyou

Den här bloggen är gjord av en vän till en annan. Du är min Sam i Sagan om ringen och du är fanimej min R2d2 i star wars.

RSS 2.0