tänk på mig när månen tittar fram

Michel Teló – Ai Se Eu Te Pego ska du lyssna på när du läser det här.

Jag kom och tänka på hur vi aldrig hade pengar till mat eller sjukvård men vi hade alltid råd att köpa cigg eller öl. det var kul, att få vara oansvarig och barnslig med dig. det är lungt månbarn, om ett år så har jag sparat ihop till något riktigt fint till dig och mig. då ska vi vara barnsliga, dricka upp våra pengar och ta hem lammkött och låtsas som att vi vore 16 igen. Jag har förresten slutat röka. jag vet. men det var inte så svårt när jag väl put my mind to it. jag har dessutom blivit vegan och äter falafel varje dag. Och jag har bestämt mig för att lära mig ett nytt språk innan jag flyttar tillbaks till Göteborg (portugisiska). Jag har gjort en spelningslista till dig, den kan du sätta på varje gång du är nere. innan du ska gå ut. efter ett riktigt dåligt ligg, eller till en finmiddag. och btw vi måste ha en temamiddag någongång, nästa gång jag kommer ner? i Mars? Vårat fossil Johan ska ju åka iväg, vi måste anordna en middag i hans ära? tänkte mig 20-tal new orleans? Lockar och korta glittriga klänningar?
här får du spelningslistan. MÅNBARN
take a walk on the wild side
Erica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iwillcomebacktoyou

Den här bloggen är gjord av en vän till en annan. Du är min Sam i Sagan om ringen och du är fanimej min R2d2 i star wars.

RSS 2.0