Jag är högt över molnen!

omg jobbar heltid och extra på ett annat place, måste ha cash så att jag slipper hora när jag åker tillbaks igen! jag ska fan gå på Way out west i år, du med? vi samlar ihop ett gott gäng och har 3 underbara dagar! jag har dessutom sökt in på en undersköterskeutbildning här i Stockholm, ska se om jag kommer in! isåfall är det bara att börja plugga och sedan söka jobb nere i götet! Dock vet jag ju inte vart jag tar vägen om jag flyttar ner nu..men kommer nog på ngt då!
Jag kan inte sluta lyssna på Anna Ternheim – My Heart Still Beats For You , tänker på göteborg och alla fina människor på andralång, med en cigg i handen en fredagskväll. Fan vad jag vill bo i masthugget. nära hamnen och andralång. underbart!
Jag kom att tänka på att det är hela 6 män som har friat till mig under min livstid, skulle bara ha gift mig och stannat hemma med kidsen. Men jobbig som jag är ska jag ju vara indipendent woman och jobba, plugga och knulla..när ska jag grow up!
anyways, då spikar vi en dag i mars där jag kommer ner och käkar middag! kolla när johan åker iväg så planerar vi helgen innan det!
saknar dig månbarn!
Love and Rockets
Erica Alegria Lind!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iwillcomebacktoyou

Den här bloggen är gjord av en vän till en annan. Du är min Sam i Sagan om ringen och du är fanimej min R2d2 i star wars.

RSS 2.0