Sinister kid.

The Black Keys – Howlin’ For You
såfort jag lyssnar på Black keys så tänker jag på dig. vet du. allt ordnar sig. jag kommer ner om 3 veckor då kan vi leka, ska se om jag får vara ledig i en vecka. så kan vi gå ut och dansa varje dag, leva på cigg och vin. mobba johan för att han är ett fossil, ta walk of shames från någon random kille på andralång, röka hundra splifz medan vi dansar i bara underkläder och lyssnar på hipster music. fota nya nakenbilder och svälta tills vi köper en crispy chicken. Fan vad jag saknar Göteborg, så oerhört. men det är lungt, jag kommer, erövrar och åker hem. sedan samma sak månaden efter.
Jag har blivit en liten tjockis nu när jag får käka crispy chicken, får chilla med maten haha. btw vad önskar du dig i födelsedagspresent? pusz


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

iwillcomebacktoyou

Den här bloggen är gjord av en vän till en annan. Du är min Sam i Sagan om ringen och du är fanimej min R2d2 i star wars.

RSS 2.0